Regn

De har regnat nästan hela dagen! Men jag tycker de är mysigt! Glad att de kommer regn och inte snö! ;) vi va ute i trädgården i förmiddags och fixade lite! Jag låg under en vinbärsbuske ( japp den är så stor att man kan ligga under) rensade och rensade! Mackan fortsatte gräva till hundgården! Hoppas vi får ihop allt snart! Hade varit väldigt skönt!

Frode har varit skrikigast i byn idag! Helt galet. Inget har varit bra! Bara gallskrik! De är väldigt påfrestande! De är nog jobbigt att vara 2 år... Ush!

Nu på eftermiddagen har jag lastat massa trädgårds rens på skottkärran och kärt bort till ett ställe där jag sett att andra slänger... Men jag vet ju inte pm man får de egentligen.., pulsen va hög och jag nästan sprang... Nu väntar jag tills de blir sena kvällen innan jag vågar ut med nästa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0