Mysig dag!

Har haft en jätte trevlig dag!
Lämnade Frode på dagis, tog en lite längre promenad i skogen med min fina man och hundarna, iväg på klippning, fix i trädgården och korvgrillning!

Tog äntligen mod till mig att gå till frissan... Tycker ju de är lite jobbigt när man ska gå till någon ny... Men sigges mamma fick klippa mig idag! Nöjd och glad med lugg igen! Frode tyckte inte jag va fin... "Nä, mamma inte fin" men han tycker bara jag är fin i min lila tröja... ;)

Vi har som jag sagt innan en hel del att göra i trädgården! De är inte gjort något på flera år! Men nu börjar de dyka upp vitsippor i typ hela trädgården! Så glad man blir när man ser de!

Köpte lite pelargoner i dag! Jätte fina kraftiga ljusrosa... Än så länge är de för kallt ute så jag får ha dom inne.

De snöade i morse, så tomater och pelargoner får vänta!

I morgon blir de BVC och promenad med en kompis sedan säkert lite fix i trädgården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0