Lite klokare...

Idag har vi varit på Ejra djurklinik i stan. Veterinären klämde och kände på Algot. Hon försökte provocera fram vad det nu är som varit fel. Men han rörde sig super fint! De tog ett blodprov som också de va jätte fint! Han har fått ett recept på antiinflamtorisk medicin som han ska få i två veckor. Efter de ska vi se om vi tycker de är skillnad. De kan ha varit en kraftig sträckning eller stukning som måste ha läkt av sig själv... Men de är så konstigt... Han är fortfarande väldigt avvaktande i sitt sätt och går gärna undan och lägger sig..,

Tänkte åka förbi Frida på Åre Hundrehab någon dag och be henne känna på honom! Hon vet ju hur de va när han hade ont! Och de är inte något vi inbillat oss,han reagerade väldigt på massagen på vänster sida! De märktes att han hade ont!

Efter utflykten till stan hade jag och Fröja första träffen med vår Mammagrupp. Verkar jätte trevligt! Jag saknar verkligen mina fina mammakompisar i Göteborg! Så nu hoppas vi att de blir kul med denna gruppen också!

I helgen ska vi fira min födelsedag så vi hoppas på lite fint väder! Brukar alltid äta frukost ute på min födelsedag. Men vi får väl se hur de blir me de.., hoppas de inte snöat ;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3254747/images/2012/pic_200938535.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0