Ledsen

Jag tycker verkligen att det är jobbigt med Frodes dagis! Han trivs och det är de viktigaste men jag har nästan ont i magen varje dag jag ska hämta honom!
Idag fick jag veta att de går magsjuka på dagis. - såg du inte att vi skrivit detta i morse? Nä de har jag ju inte gjort då hade Frode fått vara hemma idag! - de är viktigt att du läser här på tavlan! Som om de va mitt fel. Jag är helt säker på att det inte stod något på den där tavlan i morse. Då hade jag ju vänt med dom för jag vill inte att Fröja ska få de! Dessutom va de Som vanligt ingen som mötte mig i hallen idag heller! Igår va Frode svettig efter han sovit då fick jag mig en känga för de... Men de är ju dom som klär på honom... Jag vill inte stanna och prata med dom för de känns som att de bara tar upp sker jag gör fel... Om de ens är någon som möter mig. När jag haft något att säga till dem är de alltid så upptagna av annat eller andra föräldrar som hämtar. Ush... Vi kan ju i te direkt prata med dem om de för då blir man ju den som klagat... De e så trist för de va sååå gulliga på Frode gamla dagis! Då va vi inte helt nöjda men oj nu inser vi ju att personalen där à så bra! Sen va de trist gård osv men i alla fAll! Igår fick jag också veta att de bara går på utflykt på måndagar och fredagar för de andra dagarna är de för många barn. Så min son får aldrig gå på utflykt för att han går 15 Tim! Ska man inte ha personal så man klarar alla barnen? Usch så ledsen jag är på detta j*kla dagis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0