Helt underbar dag!

Idag har varit en toppen dag! Började med 2 timmar i skogen! Vi hade Frode i ryggsäcken och hundarna kunde springa lösa! Kaffet va såklart med!

Jag fick säsongs inviga mina tåskor idag, vi gick bara 2,5 km slingan(jag och Yuki) man måste börja sakta annars får man ont! Mackans kompis köpte sushi till oss i Sundsvall.., så de va lite fest idag! :) så gott! Vi åt sushi väldigt ofta innan vi flyttade... Men nu är de nästan ett halvår sedan! Och vilken sushi de va... Magiskt god!

I helgen har pappa och LL varit här! Så mysigt! I fredags for vi in till Åre. De regnade mycket men vi hade mysigt på Åre Bageri och en sväng på byn! Vi passade på att köra ut till Vålådalen och hälsade på Mackan på jobbet! Kul för alla att se vart han jobbar! Sedan grillade vi på kvällen! Igår bar det av till Östersund. Vi va på Kosläpp på en bondgård. Lite av en besvikelse men ganska mysigt de va lite dåligt väder... Fika på stan och shopping till barnen! Nu är Jag och barnen klara för dop!

Idag är sista OSA dagen och det är ganska många som inte svarat... Men som det ser ut nu blir vi 16 +oss. De ska bli kul! Men som sagt måste jag skriva den där lista ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0