Födelsedags firande!

Lördagen spenderades i Åre för lite födelsedags firande! Jag fyller år på måndag men då jobbar ju mackan! De blev fika på Åre bageri och sedan strosade vi runt i Åre! de snöade hela dagen, nu får de vara nog! Så är de me de! I alla fall hittade jag en jätte fin klänning som jag ska ha på Fröjas dop!

Efter Åre stannade vi till hos Yukis kompis Yuri för lite bus och fika! Kul att se att dom leker bra! Yuki är ju inte så gammal så han har inte så mycket social kompetens!
När vi kom hem grillade vi i snön och åt en god middag! Jag fick en jätte fin mjölkkannan som matchar våra fina koppar!

Dagen idag började med skogspromenad och sedan försökte jag mig på att baka sega maränger... Ni kan se på bilden att jag kan stryka även detta från saker jag kommer tjäna pengar på listan! Lite fix i trädgården har vi också hunnit med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0