Dunder förkyld!

Hatar verkligen att vara förkyld! Barnen har haft 2 omgångar och nu åkte jag på de! Kan också ha att göra med all snö som kom i Helgen! Men sen är borta nu!
Idag har vi helt under art väder! Sitter på altanen med en kopp kaffe och solar näsan lite! Synd att jag är så dålig för de finn massor att göra i trädgården! Jag har dess utom massor att göra inne idag! Men vill bara njuta en liiiiten stund! Får passa på när lilla fröken sover, hon vill helst vara med på allt!

Pappa och LL kommer idag! Eller snarare sent ikväll! De ska bli så kul! Längtar verkligen! Sist dom va uppe va Fröja Mini och pappa blev dålig! Hoppas nu bara vi får lite fint väder! Tänkte grilla i morgon! Frode är laddad för att morfar ska komma!

Ska testbaka doptårtan i morgon! Den verkar enkel men vi får väl se! De gick ju sådär med marängerna! Kom också på att jag ska göra marsmellows( undra hur de stavas) doppade i choklad med strössel på. Fick de på min möhippa och dom va så himla fina! Lätt att göra också tänker jag! De är mycket som ska fixas innan dopet... Måste nog skriva en lista! Mackan är ledig fredagen innan som tur är!

Dagar som denna är det så underbart att bo här! Solen skiner, de är lugnt och skönt och man kan se snöiga fjäll en bit bort! Helt fantastiskt! Blir nog en sväng ut i skogen sedan! Kanske väntar tills mackan kommer hem så kan Frode åka i ryggan!

Jag kan inte lägga upp bilder här vilket är riktigt störigt! Någon som vet vad jag sk göra?

Nu får jag ta tag i mig själv och börja fixa!

Just de i morgon är de vägnings premiär! Pappa har köpt med en våg till oss! Jag är av med kilona jag gick upp under graviditeten med Fröja, nu är de bara de från Frode kvar! Haha Jag ska i mina Röda vandrings brallor till hösten är tanken! Återkommer till detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0