Dagens bästa stund!

Så skönt att kunna sitta på altanen i linne och sola näsan! Detta är nog dagens bästa stund, förutom kvällen när man har något. Att prata med! Frode är lycklig och på dagis, Fröja sover i vagnen, jag kan njuta av en kopp kaffe i solen! Idag har jag dess utom hunnit gräva ner rabarber och vattna på framsidan! Yuki har lagt sig med huvudet i en kruka så jag väntar lite med att vattna här! ;) stackarn tycker nog det är varmt! Ska kanske ta ut en balka med vatten han kan busa i! Men de får bli sedan! Har massor att göra inne... Men de är sååå fint väder! Ska bara sitta liiiite till! Behövde koppla av lite så jag virkade en blomma! Kom på att jag i te hade några vita...

Ikväll ska jag inviga mina nya joggning skor! Vi kör lite varannan dag jag och mackan! de är så enkelt när spåret ligger på andra sidan gatan! I morgon kommer prästen på dopsamtal, sista minuten! Och jag ska kanske iväg p hundpromenad i Järpen! Jobbigt att de blev så många kvälls aktiviteter denna veckan när man faktiskt behöver riden till annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0