Äntligen värme!

Nu börjar de bli varmt å gott i järpen!

Förra veckan gick de magsjuka på dagis... Frode har fått vara hemma idag för att vara på den säkra sidan! Vi tog oss en utflykt till lekplatsen vid Kyrkis! Mysigt tyckte Frode! Jag också, de va så gott att äntligen få sola näsan lite! Frode som aldrig gillat att gunga har helt klart hittat sitt nya kall i livet! Högt skulle de vara också! Kom hem vid 11 tiden och åt lite lunch och sedan har vi varit ute på altanen. Planterat lite och fikat! Så härligt när man kan sitta i linne!

Hundarna flög ihop, dom klarar inte att ha tuggben. De blir så mycket bråk! Denna gången kunde jag inte gå mellan för jag hade Fröja på armen. Slutar med att jag röt till och kastade en vattenkanna på dom! Nu är Yuki förpassad till utsidan och Algot till hallen. Jag och Yuki ska på kurs ikväll! Ser faktiskt fram emot de! Alltid kul att lära sig något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0