Pyssel

Idag har regnet ÖST ner! De är galet hur mycket de har regnat! Mackan sover på jobbet idag så jag är själv med alla här hemma! De är tufft, men de går!

I dag har jag börjat gräva upp för att förlänga en rabatt. De är sjukt tungt att gräva i gräsmatta! Men tillslut så! Har nu planterat ut luktärter och tagetes. Sått lite lupiner, natt violer och vallmo så nu ska de nog bli fint i den rabatten! Håller alla tummar jag har för att de inte ska bli fler nätter med minusgrader!

De som är bra med regn är att de blir så grönt och fint! Jag gillar faktiskt när de regnar! Men de är svårt med Fröja!

Nu håller jag på att klistra in foton i album... Jag ligger efter!

Kikade efter ett nytt objektiv på nätet... Ush va de kostar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0