Mys Måndag!

Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg på datorn alldeles nyss men internet dog... Suck!

Idag har vi i alla fall varit på lek och fika hos en kompis. Hennes stora är lite äldre än Frode och den lilla är någon månad yngre än Fröja! Dom stora barnen går på samma dagis men olika avdelningar. De va i alla fall jätte mysigt! Barnen leker bra och vi har mycket att prata om! Dessutom bor dom väldigt nära!

Frode fick en gungställning av vår granne igår! Hurra! Han som aldrig gillat att gunga.. Men nu minsann vill han gunga hela tiden! Varje gång vi går förbi Kyrkis vill han upp på deras lekplats och gunga!

Köpte en liten skylt härom dagen ;

" Man tänker ofta på de man inte har, men inte så ofta på de man har"

De stämmer så väl för mig ibland! Vissa dagar längtar jag till havet, dom är inte många men de finns. Men när vi bodde i Göteborg mådde jag riktigt dåligt för att de va så långt ut i naturen. Nu bor vi både naturnära och fjällnära! De är helt fantastiskt! Men man måste självklart få lov att längta så länge man inte glömmer av varför vi flyttade hit! Missförstå mig inte, jag trivs fantastiskt bra här och med att bo så nära naturen. Jag vill inte flytta tillbaka till Göteborg men de är klart att man saknar ibland! Vi pratade just om de i lördags när vi körde runt, de är så fantastiskt vackert och man kommer nog aldrig att tröttna på de så länge man låter sig själv njuta av de! De är här i denna miljö jag vill att mina barn ska växa upp!

Idag sover Mackan på jobbet... Jag saknar honom så mycket när jan är borta!

För en stund sedan när jag bytte pärlans blöja hittade hon sina fötter! Så lycklig hon blev! Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0