Fin dag på smultronstället!

Igår va en härlig dag!
Tog med mig hundens och Fröja ner till sjön och hade lite passivitetsträning med Yuki. De skadade inte att de va sjukt fint väder och jag hade kaffe med mig! De tog 1 timma innan han va lugn! Efter de koppeltränade vi lääänge och sedan va vi ut på en flytbtygga. Jag kan säga att de va en trött hund vi hade här igår kväll!

Vi har strålande fint väder i dag också! Såg lite sådär ut i morse med bara 5+ men nu är de varmt och skönt! Vi har just varit ute på en liten promenad, Frode har cyklat på sin springcykel och Fröja hade jag i bärselen. I morgon kommer hon få sitta mycke i selen för vi ska på utflykt!

Ikväll blir de bus för mackan har en överraskning till Frode med sig hem! Ni får se sedan! Frode vill i alla fall vara ensam med pappa ikväll. Han tyckte jag skulle ta Fröja och åka till Ica! Söt ungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0