Ett stycke hormonknippe!

De är va Yuki är just nu! Helt omöjlig! Som tur va va de bara vi och en annan hund på kursen idag! De räckte kan jag säga. Kommer knappt ihåg vad vi hade för uppgifter... Han skötte sig efter omständigheterna rätt bra. Michelle ska ta me lite torkad lever till mig nästa vecka. Vi ska se hur Algots mage klarar de. Känns som de borde funka för de är i ha tillsatser utan bara lever. Efter jag va iväg med Yuki tog jag med mig Algot ut i skogen för lite träning/lek. Helt galet hur bra han sköter sig och hur fint han går när inte Yuki är me! De blev i alla fall lite godis sök och köttbulleträd följt av ingångar och att gå fot. Min lilla stjärna!

Har en dunder Klängig tjej här hemma. Hon vill inte sova utan bara vara nära. Vi va ner till BVC idag. 64 cm och nästa 7 kg tror jag. De är något som är annorlunda denna gången, jag kommer aldrig ihåg vikt och längd efter jag varit på Bvc! Har nig annat att tänka på!

Nu är de nog natti natti för mig om jag ska orka med morgondagens firande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0