Snön öser ner...

Oj va dr snöar idag!

Har inte varit ute ännu men de har nog kommit ca 5 cm redan!

Igår va vi inne i Åre nästan hela dagen. Min mamma är här så då vill man passa på att visa hur mysigt det är här!
Efter lite shopping och lunch for vi hemåt med ett litet stopp på Åre chokladgabrik (obligatoriskt) och sedan åkte vi upp till Copper Hill för att ta en fika! Ingen av oss hade varit där innan så de va jätte roligt att se hotellet och kopparväggen!

Jag känner mig lite trött idag så de böjt inga allt för stora utflykter men vi ska försöka ta oss ner till Lundhags och kika lite bara för att komma ut. Jag får nog ta bilen, lite långt att gå för mig nu!
Är faktiskt ganska tung nu när de bara är 8 dagar kvar till Bf... Och foglossningarna blir bara värre och värre! Härom dagen kom jag inte upp ur sängen utan Mackans hjälp... Man känner sig så otroligt klumpig och tråkig eftersom jag inte kan göra något, jag vill också ut på lång promenad och ut i skogen... De gör lite ont i hjärtat när Frode vill leka och vill att jag ska åka pulka med honom... Ja kan inte de... Försöker ta de lite lätt och säga att jag har bebisen i magen och sådär men de e trist i allafall... Är ju ganska barnslig så jag VILL vara me och leka!

Nu hoppas jag verkligen att skrutten i magen vill komma ut så jag kan börja röra mig snart igen! Längtar riktigt mycket efter att vara ute och promenera och framför allt att orka träna med hundarna! Den 18e feb är det en "snö promenad"(aktivering i snön) i Åre anordnat av Åre hundklubb! Hoppas verkligen ja kan vara med på de annars får Mackan kanske gå men de hade varit så kul!

Den 24 ska vi på en streetching kurs med Algot! De ska bli väldigt roligt och lärorikt! vi har några övningar vi gör med bollen men detta var mer fördjupning! Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0