Ortopedtid bokad!

Nu, äntligen har jag tagit tag i mitt liv och bokat tid för Algot hos ortopeden...
2 maj kl 10 på Ejra djurklinik!
Jag är så orolig för att det ska vara något riktigt allvarligt...

Tankarna går ju runt, tänk om det är något riktigt illa, vart drar man gränsen för hur mycket man ska göra... Hur mycket har man råd med och kommer han bli bra?

Min lilla skrutt är ju bara 3 år... Jag kommer kanske inte kunna tävla agillity med honom men jag vill att han ska kunna va med en heldag på fjället eller i skogen utan att må dåligt av de!

Med den där andra dåren går de trögt just nu! Han tuggar på allt! Känns som desto mer jag tränar med honom desto värre beter han sig... Suck... Vi (jag å Yuki) börjar ny kurs på tisdag... Får se hur de går... Känns ganska hopplöst just nu!

Vi har fått 20 cm snö, trodde de skulle hålla sig fin och vårligt nu men icke! Trädgården får vänta lite till! Längtar efter våren då de är lättare med hundträning skogsturer och allt annat! Just denna vintern har varit jobbig för Fröja är så liten... Nästa vinter kan vi ta oss ut på skidor osv... Vi har skaffat oss en bärryggsäck till Fröja... Så vi kan ta oss ut på fjället ordentligt till hösten! Än så länge är hon för liten...

Imorgon ska jag Algot och Fröja på 3 års firande på Åre Hundrehab! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0