Äntligen klar!

Idag blev jag äntligen klar med min virkning! Totalt 42 rutor som är 12*12 och en kant runt... Jag har virkat på som tusan de senaste bara för att bli klar till dopet. Fröja ska få den i doppresent av oss! Ja de blev en filt kanske jag ska säga! Så de va dagens avslutade projekt!

Igår blev jag faktiskt klar med ett projekt till! Jag har testat lite olika varianter på havreflan de senaste och har nu lyckats göra små söta goda flan, dom doppades i choklad igår så nu är dom klara och placerade i hembakat lådan i frysen!

Tänkte jag skulle köra vidare på detta med att avsluta div. projekt och tog fram fotoalbumet, men ja orkade inte... Det får bli en annan dag! Har beställt lite nya kort, man får passa på när fuji bjuder på 50 gratis kort!

Jag ska försöka få gjort ett projekt varje dag nu! Nästa kanske blir att få ordning i gästrummet!

Frode fick ett stort paket på posten härom dagen! Igår öppnade vi det och de va en 3 hjuling. han blev såklart jätte glad. Stackarn når inte ner till pedalerna men han kämpade på i alla fall! De första han sa när han fattade att de va en cykel va " Frode hjälm huve" duktiga killen! Han älskar sin hjälm!

Nu sitter vi i och tar en välförtjänt kopp kaffe! Jag är jätte trött, Fröja sover ovanligt dåligt på nätterna just nu. Tror de är en växtspurt nu vid ca 3 månader och hon är dunder hungrig på nätterna! Så jag får inte sov så mycket... Blir nog tidigt i säng ikväll! Precis som de flesta kvällar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0